“მცირე აკადემია შარია…”

როგორც ამ “უნივერსიტეტის” ყოფილ სტუდენტს (კიდევ კარგი ყოფილს), “მცირე აკადემიის” გარშემო ატეხილი სკანდილი დიდად არც კი, გამკვირვებია. რექტორ მანანა მოხევიშვილის “ფანტაზიაში” ეჭვი იმ დღიდან მოყელებული აღარ მეპარება, როდესაც “უნივერსიტეტში” მოსვლიდან რამდენიმე თვის შემდეგ “მცირე აკადემიაში” სკოლა გახსნა. ჩვენთვის განკუთვნილ აუდიტორიებს სულ მალე ასეთი წარწერები გაუჩნდა: “მე-8 კლასი”, “მე-9 კლასი” და ა.შ.🙂. მოკლედ ქალბატონმა მანანამ ბავშვობა გაგვახსენა🙂. ხშირად, როდესაც ლექციაზე მაგვიანდებოდა და მეგონა მაგ: სოციოლოგიის ლექციაზე ვაღებდი კარს, იქ არც მეტი არც ნაკლები, მათემატიკის გაკვეთილი და მე-8 კლასელები მხდებოდნენ( ზოგ აუდიტორიას კლასის აღმნიშვნელი წარწერა არც კი, ჰქონდა🙂 ). ამას ისიც დაემატა, რომ “უნივერსიტეტმა აკრედიტაცია ვერ გაიარა +  ლექტორები ნელ-ნელა გარბოდნენ  და ბოლოს ჩემი ჯგუფი სრულიად დაიცალა ერთი  დიდი სკანდალის შემდეგ🙂. თუმცა ამით ყველაფერი, როგორც ჩანს არ დამთავრებულა, დაპირისპირება კვლავ გრძელდება სტუდენტებსა და რექტორს შორის. უბრალოდ მე ერთი რამ არ მესმი, ამჯერად სტუდენტების, რატომ აბარებენ არააკრედიტებულ უნივერსიტეტში, ნუ კარგი მოხვდი გასაგებია, მაგრამ როცა ამდენ უსამართლობას აწყდები, რატომ გიჩნდება სურვილი მსგავსი “უნივერსიტეტის” დამთავრების და საქმე მე-4 კურსამდე რატომ მიგყავთ? (“მცირე აკადემიის” შემთხვევაში მე-4 კლასის დამთავრება იგულისხმება🙂 ) და ბოლოს ქალბატონ მანანა მოხევიშვილის ჩაცმულობა, ეს უკვე ახალი ბლოგის თემაა :))

    • დაინტერესებული
    • May 3rd, 2011

    იქნებ ერთხმად მივმართოთ საქართველოს განათლების სამინისტროს და აგვიხსნას თუ რატომ აბოგინებენ ასეთ ადამიანს

    • დაინტერესებული
    • May 3rd, 2011

    დაინტერესებული :
    Your comment is awaiting moderation.
    იქნებ ერთხმად მივმართოთ საქართველოს განათლების სამინისტროს და აგვიხსნას თუ რატომ აბოგინებენ ასეთ ადამიანებს

    • მე როცა ვსწავლობდი მივმართე, მაგრამ ერთადერთი გზა რაც იყო, გადასვლა აღმოჩნდა და გადავედი

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

